+380 96 128 02 28
+380 44 407 68 63

UA RU

Забули пароль?

Нанесення логотипів

Якщо Ви не впевнені у виборі методу нанесення логотипу, наші рекомендації допоможуть Вам розібратися у цьому питанні.
Найпоширенішими методами нанесення логотипів являються:

- Шовкографія (фарба);
- Термодрук або Термотрансфер (плівка);
- Гумове тиснення;
- Вишивка.

Особливості в методах нанесення логотипу:

Шовкографія (фарба) - цей метод передбачає нанесення спеціальної фарби на бавовняні або змішані тканини і є найпоширенішим. Наноситься фарба на літні вироби або крій.
Перевагою даного методу є його, порівняно, низька вартість.

Термодрук або термотрансфер (плівка) - Цей метод полягає в тому, що плівка переноситися на поверхню (тканину) за допомогою термопресса.
Процес нанесення термотрансфера на вироби називається термопереносом. При перенесенні на тканину термотрансфера головну роль відіграють три основні чинники: температура плити термопресса, тиск термопресса і час витримки. При строгому дотриманні цих правил Ви отримаєте відмінний результат термопереносу.

Перевагою даного методу є:

1. Якісний термодрук може передавати дуже тонкі лінії та деталі.
2. Термодрук може бути нанесений на матеріали недоступні для якісного нанесення трафаретним способом: грубий льон, полотно, мішковина, сітчасті тканини.
3. Легко наноситься на готові вироби з гудзиками, блискавками, виступаючими елементами.
4. Даний метод дозволяє передавати чітке зображення фотографічної якості з точним відтворенням кольорової палітри.
5. Отримані зображення стійкі до прання.
6. Термодрук наноситься на вироби за кілька секунд, і при цьому не потребує додаткової сушки.
7. Для нанесення зображень на швейних виробництвах не треба мати громіздкого обладнання, а потрібен лише термопрес.

Гумове тиснення - цей метод у нас отримав своє застосування лише для виробництва нарукавних шевронів або нагрудних нашивок та кокард.
Про нього ми докладно опишемо в розділі "ВИГОТОВЛЕННЯ ШЕВРОНІВ"

Вишивка - цей метод є самим довговічним, з вище перерахованих, виріб з таким логотипом виглядає "по багатому". Метод добре застосовується для "фірмових логотипів", написів, шеврнів та нашивок.